tisdag 1 mars 2011

ja, jag vet.... :O

... att jag skulle ha bloggat i flera dagar nu, om massor med saker!!

Lördags - 3-rätters, karaoke och sen 80-tals fest på krogen... Det finns en del bilder och lite att skriva.
Måndag - roliga kommentarer från barnen på dagis, blev bjuden på middag utav syrran -BILD!
Idag (Tisdag) - Dagis! Mys med mina tjejer i Åmme!


Ja, som sagt... men, jag har lyckats hamna vid datorn så sent, så orkar för det första inte ta med kameran ner och börja trassla och lägga över bilderna... och dessutom är det knappt jag orkar skriva det här nu... jag måste liksom... SOVA!! Jag tror jag blitt' knasig... förut kunde jag i princip aldrig somna innan kl var 02.00 (eller mellan 01.00 och 02.00 iaf) på natten, oavsett hur tidigt jag skulle gå upp följande dag, och oavsett vad jag skulle göra... utan att bli mer än nödvändigt påverkad utav det! Men nu har jag helt plötsligt börjat bli svin trött... och MÅSTE ha min natts sömn (vilket jag aldrig behövt tidigare...) så jag orkar knappt ens sitta vid datorn längre... aja, jag var bara tvungen att skriva vad som händer med mig!

Lovar att både bilder och djupare kommentarer kommer senare, så fort jag orakr och har tid!!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar