söndag 27 mars 2011

Familjeliv -The (tillfälliga) End!

Idag var sista dagen på den här helgens familjelivs-lek! Idag kom mamma och pappa S & O hem från sina barnfria helg! Men det var inte förns vid tolv slaget som dom gjorde entré i husets hall...! Nej, innan dess hann jag bli väckt ännu en dag klockan 6... MEN, haha, det blev ju sommar idag... eller? Iaf ändrade vi fram till sommartid... så, klockan sju blev jag väll väckt då antar jag?? vi hann iaf busa, mysa, leka med både barbie och dinosaurier, spela kortspel... spansk skitgubbe. Och käka lunch!

                                     Och, vi hann ta mina favorit bilder... eller motiv! Händer!!

När föräldrarna och morföräldrarna gjorde entré blev det livat i luckan! men bara för en stund! ;) Sen blev det fika, lite mer kortspel... och en massa prat! Jag stannade kvar hos dom ett tag då det var runt två timmar kvar tills innebandyn skulle börja...! Sen fick jag skjuts dit... och där blev det spela av... Men, Jag har ALDRIG haft så ont (under tiden jag varit aktiverad) i min arm som jag hade idag... hade så ont i HELA armen, UNDER SPELETS GÅNG, att jag tillochmed mådde illa! Helt sjukt! Känns skönt att jag ska tillbaka till läkaren på onsdag... sak samma om det är på min födelsedag, bara dom gör något!


ja, så när vi sen kom hem blev det hemmagjord pizza... kanske inte världens nyttigaste middag, men who cares? Tv tittande... och jag var såklart tvungen att lägga in alla 206 bilderna som vi tagit under helgen, i datorn! Orkade inte kolla igenom dom ordentligt än... men så fort det är gjort ska jag skicka lite pics till föräldrarna... dom måste ju få se hur vi haft'et när dom vart borta! =D
Nu är det bara att tacka för helgen kvar här, innan läggdags. Så, TACK för helgen! Det har varit roligt! och, when you want to have a child-free day, evening, weekend... whatever? I´m just a phonecall away!! ;) haha!!

Kram och god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar