onsdag 16 mars 2011

Play-do deg...

Play-do deg på dagis! Det var vad vi lekte med idag, kom även precis på att jag har lite bilder på våra konstverk från när vi grejade med det... jag involverade killarna vid bordet i mitt deg-konstverk då jag gjorde en borg och dom fick hjälpa mig med allt från torn, hästar, riddare, vakter och en drake! =D Det var lite roligt!!
När vi gick ut senare så "grillade" vi, jag och två av killarna och en till fröken ibland, och berättade sagor som vi hittat på! Sen blev jag överfallen av samma två killar när vi satt inne lite senare! Vi hade lite kalas för en av pojkarna också!


Sen när jag slutat och alla päron, bröder och Ellie slutat med så åkte vi in till Örebro, Ö&B och handlade lite, bland annat takfärg och rollet, penslar så vi kan måla i mitt rum...!! =D

Nu ska jag sova, God Natt!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar