lördag 12 mars 2011

Promenad!

Blev lång-sovare-dag imorse... eller, nja, jag gick upp kl 10 så egentligen var det väll inte såååå länge, men jämfört med att gå upp halv 6 varje morgon så...!! Startade datorn och kollade runt lite till frukosten... sen blev jag kvar här, vid ett kom pappa hem från jobbet och då proppade jag MP3n med bra låtar, drog på mig träningsoverallen och solbrillorna... så gick jag ut i det sköna vår vädret, skööönt!!

Gick och sprang om vart annat i drygt en och en halv timme... kom ju för tusan nästan runt halva Åsbro för jag går så jäkla fort när jag går ensam och pumpar musik i hörlurarna!

När jag kom tillbaka hem igen så bytte jag mina dyngsura skor och strumpor mot lillebrors skor... och så gick jag ut och skottade is i drygt en timme... vilket absolut inte var någon smart idé med tanke på min arm! 

Jag menar, hur tänker jag? när det gör ont bara av att springa... för att armen antingen är för rak eller att jag måste anstränga den då jag har den i 90 grader... så är det väll självklart som tusan att jag INTE klarar att skotta IS!!! Menmen, vi vet ju alla hur blåst jag är... och när jag väll kommit igång så har jag kommit igång!!
Hoppas att dom gör någonting på riktigt nu när jag kommer tillbaka till handkirurgen snart, så att jag slipper gå runt med den här värken heeeeela tiden, vad jag än gör!! och framförallt, så jag kan bli av med träningsförbudet, så att jag får börja boxas igen!!!

Nu är det grillnings dags här hemma!!! =D
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar