onsdag 9 mars 2011

Dagis å 60-års kalas!

Dagis hela dagen idag... Det var lugnt å ja lekte massa med barnen, vi var ute. Å så när vi kom in så lekte vi doktor - jag fick vara patient, gick in och satte mig och sa "jag har ont i armen, härifrån handen upp hit, till axeln"... "doktorn" svara "okej, då opererar vi", så fick HELA min arm opererad... haha, det ni! Tänk om det kunde vara så enkelt i verkligheten också!!! Sen så åkte vi båt och ramlade i havet och fick simma som tusan. Sen vet jag inte vad vi lekte men det var fem ungar som satt på mig och kittlade mig och höll på att skratta ihjäl sig, innan dom än en gång blev doktorer och jag patient... innan jag slutade!

Fram mot eftermiddagen/kvällen så åkte vi bort till svågerns föräldrar på lite kalas, då hans pappa fyller 60år idag, GRATTIS!! =D Det innebär alltså, lite mys med mina tjejer idag igen =D hihi

Nu ska jag sova!
God Natt/Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar