lördag 26 februari 2011

3-rätters nr.2

orkade inte med att blogga igår... mådde bättre men var sådär sjukt efter seg!!

Idag mår jag sådär igen... magen krånglar.... men tror det beror på att jag hade en dålig natt inatt, sov inte speciellt mycket. Får väll också tillägga att det till vis del (med magen alltså, inte sömnen) kan bero på att jag drack cola och åt "godis" igår... efter en hel veckas total förbud! Nu har jag iaf bestämt mig för att inte dricka någon cola idag... trotts att jag ska göra 3-rätters middag... igen!!

Jag har precis dammsugit hela övervåningen och plockat ordning en massa, så det ska vara rent och snyggt när gästerna kommer... Planerna var att bjuda syrran, Ellie och hemmaboende familjemedlemmarna... det blir visserligen så, men jag fick två till gäster, nämligen syrrans polers, Magnus och Johanna! :D Det blir kul... men jag har fått höra lite och får en känsla av att Maggie är relativt duktig på mat och matlagning... vilket gör mig sju tusen gånger nervösare än vad jag borde vara för en middag...!!! Men, det går nog bra ändå, hoppas jag ;)

Jag har precis ätit lite grann, för att få något i magen, så jag kan börja förbereda allt... saker som ska skäras, skalas, skivas, blandas... ja!! Menyn kommer senare, efter, IFALL mot all förmodan någon av gästerna är ute och läser här...!!! =P Menyn är nämligen hemlig tills det att dom läser den, när dom kommer hit! =D


Jaja, jag har inte tid att sitta här längre... måste klä ut mig till kock och dra igång här nu!!! :D
Se ya! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar