söndag 6 mars 2011

Misshandel på hög nivå... eller?

haha, nej, riktigt så illa var det väll inte... men det såg nästan ut så eftersom jag verkar inte ha nåt stopp i min kropp, blöder så faaan när det väl börjar!!
Ja, så det hela handlade om innebandyn... inblandade är jag, pappas chef och två innebandyklubbor... vi kom i närkamp (och närkamper på våran träningstid... det är inte att leka med) och sen en stund senare så tyckte jag att det kändes som att jag var blöt på knät, så drog upp kortbrallorna och knät var helt blodigt...
Som sagt, egentligen så var det bara ett pytte litet brännsår som blivit av klubbsskaftet... men det blödde desto mer, och det tog aldrig slut... när det väl slutade (och allt blod hade smetats ut tackvare att byxorna låg emot när jag sprang) så såg det ut så här....

                          Ja, jag redigerade bilden för jag tyckte att det såg så äckligt ut med allt blod, 
                                                   det var mindre äckligt när det fick bli svart...

När det väl slutade så gick jag och tvättade bort allt det där... men då började det blöda igen så jag fick börja om...

hmm... seriöst! Jag skrev ett helt inlägg om ett ynka litet sår... :O öhh! haha
Ne fasiken, måste skriva något annat också...  till att börja med så håller jag mig kvar inom innebandyn... jag ansträngde mig så mycket idag - sprang som en idiot, var på allt och alla, gjorde flera mål som jag inte trodde att jag kunde... - så nu har jag sjuk huvudvärk... jag har ju ansträngningsastma, eller, ja, det är vad jag anser men läkarna tycker något annat... så så fort jag anstränger mig så får jag uber tungt att andas, och då börjar jag hyperventilera och det leder till resten av dagen med huvudvärk...!!!
Nu tänkte jag lämna innebandyn och gå vidare med mitt liv (alltså, bara lämna snacket omd et just nu...) Myran åkte hem idag! =S Vi har haft en mys helg =D

Och, just ja! JAG vann bowlingen igår!! Jag var jätte duktig faktiskt. som tex. Tre strikar på raken. X X X!!! =D

Nu, sov dags! God Natt!!
Kram//M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar