måndag 7 mars 2011

kalas och sleep-over!

På dagis var det lugnt idag... massvis av sjuka och lediga barn... det var 3 ungar till melis!! yay!

När jag slutade blev det en sväng till mormor, och när jag gick för att handla till henne så tappade jag allt vad heter koncentraution och medvetande... för där var han, igen! Fan vad han är överallt där jag är nu för tiden, så fort jag är i en affär så kommer han gående, med sitt vansinnigt söta leende, makalöst fina bruna ögon, stört sköna kroppshållning... och bara får en att smälta sönder och samman...!!! Jag blir allvarligt talat GALEN! Det borde vara olagligt att vara så provocerande söt och få vistas i allmänheten, bara sådär! Rent av farligt! Jag glömmde ju tillochmed bort att köpa alvedon, FAST det stog på listan... bara för att han störde mitt förstånd med sin existens!!

okej, det var vuisst inte meningen attd et här inlägget OCKSÅ skulle handla om han... jag skrev ju trotts allt ett HELT inlägg om BARA honom alldeles precis nyss... men där ser man, hur han påverkar mig!!

Seriöst, Vi åkte hem till syrran idag för hon fyllde år, 28år idag!! GRATTIS!!!
Och, eftersom tjejerna ska komma till mig imorgon så tog jag med mig den stora direkt, så hon skulle få sova över hos mig, få lite alone-time innan jag (eventuellt) blir fullt upptagen med lillasyster imorgon (då hon fått sprutor och kanske inte är på tipp-topp humör... who knows!!). Vi hoppas iaf på bra humör och bra väder!!

När vi kom hem kollade jag på "rum för en stjärna". Det var ju Magnus Carlssons tur att vara "STJÄRNAN" idag ;) Riktigt snyggt rummet, det gick i mina färger... GRÖNT!!! haha!
Sen så kollade jag -emellan pauserna- på Big Brother (för jag har lyckats blivit fast i det träsket, igen, trotts att jag lovade mig själv att inte ens kolla)... och ärligt talat, jag trodde aldrig, och jag menar verkligen ALDRIG att jag skulle få se Gurkan Gassi GRÅTA!! och absolut inte pga en sån här sak...!! Vart så förvånad att jag nästan började gråta själv... jävla armhelvete som gör mig så sjukt överdrivet känslomässigt överkänslig! Gråter till fan allt som har den minsta lilla gnutta av betydelse i sig.... låtar som jag aldrig brytt mig om förut, filmer som jag trodde var meningslösa... problem i vardagen, tankar... mina egna jäkla dikter!! Ge mig en psykolog och en jävla bra handkirurg i födelsedags present (båda helst med ett utseende som min fd. sjukgymnast ;) that´d be awesome!! haha) så skulle det vara toppen!!! =D

Nu ska jag sova! God Natt! och Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar