torsdag 17 mars 2011

Tak målning å 5års kalas!

Här är en bild på borgen, tillsammans med alla riddare, vakter, drakar och hästar som vi byggde utav plauy-do deg igår!! =D

Idag så blev det en förkyld dag på dagis. När jag slutat så åkte jag till försäkringskassan för att kolla vad det var frågan om med mina sjuk-papper... för jag hade fått obegripliga papper hem... det roliga var att killen på andra sidan om disken (alltså, FK-killen) sa "varför har du fått dom här papprena?"... haha, ja, det var ju precis det jag undrade! Kul med en trevlig och hjälpsam sån där snubbe! =D Det verkar iaf som att det kommer lösa sig, så det var ju bra!

När vi kom hem så gick jag och mamma ner och målade taket i mitt nya rum... taket blir vitt, bara för att få in lite ljus i rummet...!




Ja, sen så lagom till att vi skulle åka på kalas så var jag helt vit... tur att färgen var vattenbaserad och lätt att tvätta bort då vill säga!

Vi åkte till syrran för hennes dotter, min Princess Amandus fyllde 5år idag! Grattis till henne!!! =D

Nu ska jag sova, sista dagen på dagis, för veckan, imorgon! Sen blir det helg... med dop och grejs inplanerat!

God Natt
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar