söndag 13 mars 2011

Go'Kväll!

Nu är det sovdags... men först måste jag ju skriva om dagen... eller?
Det har inte hänt så speciellt mycket egentligen, mamma kom och väckte mig halv tolv (=O) och så blev det lite fukost och leta och packa kläder innan vi drog till innebandyn, som var riktigt kul idag... fast jag var helt mörbultat efteråt (trotts att spelet gick relativt lugnt till och min största "skada" idag var endast ett ynka blåmärke på smalbenet... helt naturligt, som vanligt!) antar att det beror på gårdagens aktiva händelser... Speciellt det faktum att min arm var ett helvete idag pga av gårdagen!! Mupp, det är ju inte bara armbågen när den väll sätter igång på riktigt, nej, utan det är hela högra armen, handen, axeln och nacken... vilket leder till att jag tillslut får ont i ryggen också...! Den 30nde är det back to the handkirurg!!


Förresten, så här är det... med mitt hår! Det ville aldrig göra som jag ville när det var långt, nu däremot... gör jag den frisyr jag vill ha dagen efter direkt, med endast kam, eller fingrarna, när jag kommer ur duschen... och sen så är det så när jag vaknar nästa morgon! Eller, ja, lite mer komplicerat kanske det är... men det ligger så som det torkar alltså... om håret torkar när det står rakt upp åt alla håll då spelar det sen ingen roll vad man gör för det står ändå så tills du duschar igen... haha... och idag såg jag alltså ut så här för att få håret att torka så som jag vill ha det...

                      Gick runt såhär ända från vi kom hem från innebandyn till nu när jag gick och la mig

God Natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar