måndag 7 mars 2011

Varje gång jag ser dig....

Asså seriöst... det var fan hundra år sen! Jag förstår inte hur du fortfarande kan få mig så jävla ur balans bara genom att visa dig i samma rum! =O Jag glömde ju bort det viktigaste av allt på min inhandlingslista bara för att du satt där och såg så där makalöst gullig ut, som du alltid gör! Alltid hamnar jag i andra tankar, alltid sätter du min balans och mitt sinne i gungning... jag förstår verkligen inte! Spelar ingen roll hur mycket jag än vill eller försöker glömma dig, så fort jag tror att jag inte blir påverkad av din existens längre så dyker du upp som från ingenstans och river precis ALLT jag byggt upp!! Jag kan relatera till dig i minst hundra låttexter... eller kanske inte till DIG men mina känslor... som du aldrig kommer låta mig få komma över... vad fan ska ja göra?!?

"Varje g¨ng jag ser duig är det som att allting stannar upp...." yeah, no kidding! Allt, det är hela världen and my heartbeats!!

"When you smile, the whole world stops and stares for a while, cause boy, you´re amazing, just the way you are!" At least I sto and stares for a while... för du är amazing, på precis alla tänkbara sätt!! 

"För mig är du, det finaste som finns. För mig finns iiinget aaannat!" Så sant som det är sjunget... för mig finns inget annat!

"If I don´t need you then why am I crying on my bed? If I don´t need you then why does your name resound in my head? If you´re not for me then why does this distance maim my life? If you´re not for me then why do I dream of you as my wife?" (man) Precis... om jag uinte behövde dig... varför är det här vad som händer mig??

"Since you´ve gone, I´ve been lost without a trace. I dream at night I can only see your face. I look around, but it´s you I can´t replace. I feel so cold, and I long for your embrace. I keep crying babyu, baby please!" Dreams, Dreams, Dreams... och du är med i varenda en av dom...!!

"´Cause I love you, whether it´s wrong or right..." Nothing to do about it...!!!

Seriously, sooner or later I´m gonna go CRAZY, in my own mind!!

Dreamer, I´m a dreamer, nooone believes me, and you don´t either... tell me what to do, do-o-o-o!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar