tisdag 29 mars 2011

just in case...

Jag bakade kladdkaka när jag kom hem idag, just in case... någon skulle dyka upp och vilja ha lite fika imorgon!
Igår blev det ju bullbak, och tidigare har jag bakat såna där dammsugare (eller som dom egentligen heter, punchrullar)... tusan vad jag har stått i och arbetat i köket... som jag annars inte gillar alls, jue! ;) haha!

Förutom bakning och diskning i köket, så bjöd dagen - som nog alla mer eller mindre måste ha märkt - på ännu mer snö... men den försvann i princip lika fort, iaf på dagis gården!
Idag hade min avdelning planering igen, så då fick jag och "våra" barn gå över till småbarns avdelningen, alltid lika kul att få träffa dom små kottarna också!! =D

När jag slutade så gick jag hem till en kompis, längesen vi sågs och trotts att tiden var knapp hann vi med ett och annat samtalsämne!! Sen var jag tvungen att hämta mamma, lägga på en lapp hos försäkringskassan, lämna Teo, hämta syrran, handla och skjutsa hem syrran igen, innan vi fick åka hem!! =D

God Natt!


Förresten så fick jag mail utav min favorit ifrån Thailand här om dagen! Skönt att ha någon som man vet lyssnar... hmm, eller hur var det där? Låtsas lyssnar?? äh, skit samma, han säger att han bryr sig, framförallt är han i annat fall duktig på att övertyga mig om att så är fallet, ändå. Blev lite avundsjuk på att han hade sol och värme... när vi har snö liksom, hallå?! =D

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar