måndag 24 januari 2011

USÖ å bakning

Usch vilken seg natt det har varit idag... min armbåge bråkade så inåt norden inatt, kunde inte ens ha täcket emot (känner att det börjar koma tillbaka nu oxå :S) så hade jätte svårt att somna...!!
Sen blev jag väckt av lillebror tidigt imorse (hade ju sagt till honom det så...) men jag somnade om uppe på soffan, sen blev det snabb frukost och påklädning innan Smulan å Myran kom och hämtade mig. Vi åkte in till sjukhuset för att min lilla mys-Myra skulle få dropp... så duktig var hon =D
   Bjuder på ännu en bild från i somras, när Myran var med oss ute på sjön (å precis ätit köttfärssås)

Sen åkte vi coh handlade lite, innan dom skjutsade hem mig till min kompis, Pörny, vi bakade... som vi döpte dom till... "Förvuxna Hallongrottor med vitchoklad topping" haha... men jäklars va goa´rom blev!
                                                         Ser goda ut, eller vad sägs?

Nu ska jag sova... upp tidigt imorgon....!
Kram å God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar