lördag 22 januari 2011

Myran!

Idag kom Myran... vi har busat, hon var jätte duktig och gå flera steg själv idag (men bara när jag lurade henne så hon trodde att jag höll i henne...;) oops :p) Nu sitter jag här (nyss kollat klart på kvällens TV-film "America´s Sweethearts"), lyssnar på Simple Plan och kollar på Myran som sover och snurrar runt... snart ska jag cokså sova, men först blir det den dagliga rundan genom mail och bloggar... och idag ska jag även kika in på min ekonomi innan ögonen får vila sig inför morgon dagen :D

                                               Myran bilder... eller, Myran & Marie!!!

                                             Puss på´re... eller som hon säger "aaabah" ;)
 
                                Ja, vad ska man säga...? hon var väll trött på mig kanske?? :p

                                      Här har vi iaf våran mysunge på sitt bästa humör!!! :D


Kram å God Natt alla goá

1 kommentar:

  1. Åååh va gulliga ni är =) Söt pussbild. aaabaahh till er med =)

    SvaraRadera