torsdag 20 januari 2011

Optikern...

Idag var jag hos optikern! Jag fick veta att jag behövde nya glas i mina glasögon... tack, för dom jag hade var repiga så det hette duga! Och sen har jag ju haft problem med sveda och överdriven ljuskänslighet och det fick jag reda på berodde på att jag har torra ögon... så nu är det ögondroppar som gäller, för hoppningsvis ska det göra så att jag slipper svidande ögon... och minskar ljuskänsligheten till åtminstone normalt!!

Förutom det så var vi ute i snön med dagbarnen idag... och målade med vattenfärger! Kul :D
Tänkte därför bjuda på några Vattenfärgade snöbilder :D :D
                                              Lite längtan efter sol kanske??
 
                                                       Snögubben fick sig lite färger
 
                                               Love... is what you need!!

Nu ska jag gå och sova... men frågan är, om jag kan, min armbåge har verkligen gått tillbaka nu, det är redan på det värsta stadiet... förra gången tog det fem år... nu tog det vad? tre veckor?? Har ont i både axel och nacke pga den nu!! Dumma dumma armbåge!!!

God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar