tisdag 18 januari 2011

Bio å ingen internet åtkomst igår!

I förrgår kväll la mitt internet av helt totalt... så jag kunde inte göra någonting!! Igår åkte jag till Kumla... till världens bästa Diana, vi kollade lite på Desperate (som vanligt) och sen gick vi och mötte Lizzie på Maxi, när vi tre och Oliver kom hem till Diana så fick lille söte fyrbenta Ollie ligga i soffan och titta på när vi spelade Kinect tills vi knappt kunde stå... sen blev det middag med hela familjen Diana, mysigt!!! Sen fick jag och Diana låna hennes brors bil (=O) så vi skjutsade hem Lizzie, och sen drog vi in till Örebro för att gå på bio... vi såg "Meet The Parents; Little Fockers" den var faktiskt bra, riktigt rolig! Men som dom sa på radion här om dagen... det är en triologi uppbyggd på ett enda skämt "GAYLORD FOCKER" och det är faktiskt helt sant... alla filmens skämt, och jag menar verkligen ALLA, är baserade på hans namn!!!
Jag sov sen över hos Diana -vilket förklarar gårdagens svåra internetåtkomst- så vi kollade på Desperate tills vi somnade!!!

Imorse gick vi upp, åt frukost, sen gick jag till mamma och hämtade lillebror och bil, åkte med honom till tandläkaren, sen åt vi mat med mamma, gick på en promenad och framkalla lite bilder på vanligt hederligt vis medans barnen sov, sen gick jag tillbaka till Diana och kollade på lite mer Desperate och grät... haha!!!



Sen gick jag tillbaka till mamma och fick träffa min kusin och hennes lilla son, Leo, som blev exakt 2 veckor idag!!! liten söting!! Nu är jag hemma... nyss läst alla mina favorit bloggar (dvs. makarna Carlssons bloggar) =P och nu ska jag kolla vidare lite innan jag fortsätter att skriva om nåt kul....

För, förresten, min armbåge har vart på sitt värsta "ta-livet-av-Marie"-humör idag!!! Hela handen och armen låste sig när jag körde förut, alltså låste sig så att jag inte kunde göra någonting, det är sjukt! jag som trodde att operationen var till för att få BORT problemen... inte dölja dom i tre månader för att sen komma tillbaka, värre än the beginning!!! aja, handkirurgen väntar den 31a så då får vi se vad karln säger!!

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar