tisdag 11 januari 2011

Smidigt Marie!!

Ja... det är ju bra om man sparar inläggen INNAN man loggar ut... men på nåt vänster så lyckades såklart klumpiga jag med att misslyckas... igen!!! Så då är det väll bara att börja om antar jag!?

Min tidigare rubrik, den jag tänkte använda innan jag upptäckte vilken smartskalle jag verkligen är, var... ehm, är bortglömd, men typ "Desperate, prinsessor & Brainstorming"... just ja, så var det!

Jag stannade hemma och skickade lillebror till skolan idag, efter han hade gått blev det lite Desperate Housewives (otippat nog), tills min syster och hennes döttrar, prinsessorna (Amanda 4år och Emilia 3månader) kom och hämtade mig. Vi åkte till mammas jobb... jag fick ta hand om min bebis, och när barnen vaknat så gick vi på en promenad... Då passade jag på att framkalla mina "kändis-bilder", och så skickade jag även iväg bilden på mig, Mats och Magnus (från "Änglarnas Tid" konserten) på förstoring, den var ju såklart tuuvungen att förstoras, precis som den förra året...


Ja, men nu är jag iaf hemma, har precis gått igenom min daliga rutin, dvs. Läst makarna Carlssons respektive bloggar!! Så nu när jag är klar med det och även skriva här (den här gången ska jag spara det) så ska jag återgå till min brainstorming... det är nämligen så att jag tänker skriva en till... ehm, vad vi nu ska kalla det... jag säger bara "story", jag har skrivit fyra tidigare (tre på engelska, en på svenska)... min senaste är den enda som jag faktiskt utan problem kan skryta om, för den tycker jag faktiskt är riktigt bra, så pass bra att jag tillochmed översatt den från engelska till svenska för att min mamma utan problem ska kunna läsa den! Den är jag faktiskt riktigt nöjd med... "The Revenge"
                                                  Vad sägs om framsidan till min "bok"??

Nu ska jag brainstorma... jag funderar på om jag ska bryta trenden, och allt materials röda tråd... Det är ju faktiskt så att alla filmer vi ser, alla historier vi hör, alla böcker vi läser... ALLA har SAMMA röda tråd... HAPPY ENDING!  Jag ska bryta trenden, jag ska krossa den röda tråden, jag ska... ha ett sorgligt slut! Får se om det lyckas... som sagt, jag vill tycka att jag har a hell of a fantasi, men att få ner det i bra form på papper, det är inte min starka sida... så vi får se hur det går!!! Men, BRAINSTORMING it is!!!

Efter lite fundering, så blir det lite mer Desperate!! ;)

Kramar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar