måndag 31 januari 2011

En dag med D i Örebro!

Jag glömde totalt bort bloggen igår =O Men, det var väll ändå inget skrivbart som hände igår - Innebandy med gubbarna, och jag stukade min fot...! Inget mer med det!

Idag fick jag och Diana skjuts, av hennes snälla bror, intill Örebro, direkt på morgonen... Vi var där vuid 08.45 redan. Då gick vi till McDonalds och käkade frukost, sedan gick vi runt på stan och strosa och shoppade, sen blev det lunch dags, mer shopping å stros. Kl: 15.00 gick vi till universitets sjukhuset... jag träffade handkirurgen - för min amrbåge - han sa att han trodde det berodde på min dåliga läkprocess bara, så jag fick sillikon som ska hjälpa till att skynda på ärr-läkningen. Hoppas att det hjälper nu!
Sen så träffade vi Dianas fina syster, hennes kille och deras underbara lilla dotter, Astrid på snart 11 månader. Vi blev barnvakt... gick och fikade, sen kolla vi lite i affärer medans hon sov i vagnen, när hon vaknade så turades vi om att låna ut våra fingrar så att sötnöten fick gå... hon knalla och knalla och flörta med alla som gick förbi!!! Charmtroll!!! =D

Dagens fynd:

Jag hittade en super skön munktröja... den var orange med nåt mönster på, låååånga dragkedjor på bägge sidor, och stoooooor ficka över HELA magen! Jätte snygg, praktisk och framförallt SKÖN. Dock upptäckte vi när vi satt och käkade att den helt plötsligt var knallröd... ? VA?? Vi var tvungna att gå tillbaka till affären och kolla, men då var den orange igen, liksom dom andra tröjorna, så alltså skiftar den färg... i olika ljus är den antingen Orange, Röd eller blandningen av dom två. Fräääänt!!! ;) =P

En nya plånbok, en praktisk, liten smidig, men stor nog för att få plats med allt utan attd en blir tjovk som ett höghus!

Ett par uber gulliga jeanstights på rea rea till min systerdotter, Emilia, det var storlek 62... såååå små å söta!!!

När jag kom till Maxi (i Kumla när vi var tillbaka) hittade jag en prinsess pysselbok som jag köpte till storasyster Amandus. Hon var ju faktiskt också tvungen att få nåt, jag kan ju inte bara ge lillesyrran grejer hela tiden bara för att hon är bebis!!

Nu ligger Teo under mitt täcke och jag ska stänga av här, släcka ner och sova!!!!

Ps. Jag hade med mig "Nikon the Camera" idag men orkar inte lägga in och fixa bilderna nu ikväll för jag är dyng trött och behöver min sömn inför morgondagen, så dom kommer imorgon istället!!.

Kram & God Natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar