lördag 8 januari 2011

Desperate Housewives!!

Nu sover Myran middag... igen!! Så jag startade datorn för att fortsätta kolla på Desperate Houswives som jag och Diana har börjat följa... eller ja, vi började från början, är nu på säsong 3... men eftersom vi inte kan träffas varje dag och jag inte har avsnitten så får jag kolla på sidereel... toppen sida... men det finns en nackdel, man kan bara kolla 72 minuuter sen måste man vänta i 54 minuter innan man kan kolla 72 minuter igen, alltså hinner man kolla på ungefär ett och ett halvt avsnitt i taget... vilket suger, dels för att det är så lång väntan, men allra mest för att nu är jag mitt i ett jääääääääätte spännande "gråt-avsnitt" och så stängs det av.... :S argh... jag vill se mer, nuuuuu!!!!  Aja, medans jag ändå sitter här och tråkar å väntar så kan jag bjuda på några av mina favorit bilder... som jag å min Nikon D3000 har fått ihop, ganska bra om jag får tycka till själv... man ska väll ha självförtroende. eller? :O ;)

                                                             Friends Forever

                                                        =D

                                                                :)

                                                               *Love*

                                                              Flower Power!

                                                            *Friends Forever*

                                                                    *Nora view*

                                                                   *Sky*
                                                                        *View*

                                                                 *Ocean & Sky*

                                                                   *Nature*

                                                              *It´s a rainy day*

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar