lördag 29 januari 2011

Grattis världens bästa Carlssons!!!

Grattis Carlssons!!!

Innan jag berättar till vad så ska jag börja med livet (alltså mitt liv) i ordning....
I Onsdags kom min syrra och hämtade mig och jag har sovit hos dom sedan dess och har därför inte haft tillgång till dator och min blogg!! I torsdags åkte vi in till Askersund, syrran var inne på VC så då tog jag hennes döttrar och vovve och gick en promenad... igår så var vi inne på Marieberg och handlade lite, då fick jag ha massa mys-med-Emilia för hon satt i bärselet hos mig =D Idag tog vi en sovmorgon... ja det tills Emilia sa ifrån, då väckte jag mysigaste Amandus... sen så städade vi hela huset (jag fick även då ha Emilia i bärselet, we like... jag har kommit på att jag gör alla rörelser och lyft RÄTT när jag har henne i bärselet, för då använder jag benen och INTE ryggen när jag böjer mig ner... de´ru!!), sen så skjutsade dom hem mig... jag badade Emilia, Amanda badade, sen åkte jag till jobbet... jobbade 18.00-01.00 (tog hand om ETT barn på ett bröllop... med massa barn... det känns så fel/pinsamt att vara med på en helt främmande människas bröllop, speciellt när det är även en främmande kultur, därmed främmande traditioner och allt... jag kände mig lite vilsen när jag såg hur jag var klädd... men jag visste ju inte någonting så...!!! Det var trevligt iaf, och barnen var jätte mysiga, alla!! ;)

Okej, nuu sitter jag hemma, med en hund under täcket... ja, Teo fick följa med hem!! Så dags att komma till det viktigaste, Dagens rubrik... (som, eftersom klockan är 01.59, egentligen ska vara gårdagen (29Januari)...


Mina favorit killar, världens bästaste Carlsson, Magnus och Mats... firar nämligen 5år som gifta!!!
Den 29Januari 2006 lovade dom varandra evig trohet. Jag minns att jag var superglad när jag fick höra det då... och jag är fortfarande superglad, för deras skull!!! Grattis, Grattis, Grattis!!!! och hoppas att ni hade ett helt underbart 5års jubileum ;) :D

 Love!
Kram/M ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar