tisdag 25 januari 2011

Sommarteckning & Jake Gyllenhal!!

haha!!! Idag var jag med mamma på jobbet... Fast jag fick börja dagen med att åka hem igen och hämta mammas mobil som hon glömt *suck* ;) sen åkte vi till hällabrottet med alla ungar och träffa dom andra DBV-mammorna å deras ungar och sjöng!! :D Sen lagom till lunch så fick vi oväntat besök... då kom nämligen min syster, Gismo och tjejerna. Mys. Jag och Pernilla tog hundarna (Gismo och Teo) och gick ut i kylan... jag gick till mormor och fixade lite till henne, sen var vi till optikern och jag fick mina nya glas i ögonen!!!

Sen när dom hade åkt hem och det bara var två barn kvar så kom en människa så då höll jag på och busade med dom två barn som var kvar... när vi hade idétorka och var trötta så satte vi oss och målade... jag brukar ha en återkommande "look" på mina teckningar... dvs. alla brukar ha ett hus och ett träd eller en bil...!! Idag bröt jag dock trenden och vågade mig på en gubbe istället... en gubbe i solen... som är så glad för det är varmt och han lyssnar på musik, så han dansar.... undrar vad det säger om mig... sol-längtan?!? :O ne vadå?? ;)

                                     Undrar vem som längtar efter sol å värme egentligen?? ;)

Nu har jag suttit och snackat lite med nytt folk, fick skriva på engelska till båda killarna...!! :P frågan är om det mest attraktiva är det faktum att dom snackar englska... eller dom?!? I´m sure to tell, det är ENGELSKAN!! haha! fast... jag förklarade ju det hela för dom, men ingen av dom verkade fatta "you´re so cute and funny".... eah, well I know I am! and I´m not intressted in you!!
 Cause I´ve got someone... ehm, well, no not really, but my heart and mind do... Måste bara sluta fega och faktiskt säga till honom... att jag vart kär i honom i sju år... :O oops!! Don´t know, but I can´t get over!!! :S

Aja, Jake Gyllenhal var det ju... En av killarna jag fått tag i (INTE en av dom ovanstående), en svenne (åtminstone as far as I know).... han ser ut som en yngre Jake Gyllenhal!!! :D Han är verkligen en kopia!! :P skit kul jue!!!

Nej, nu ska jag läsa, skriva och kolla runt lite!!!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar