onsdag 5 januari 2011

En Dag med lillebror & Systerdotter!

En Härlig dag i staden tillsammans med lillebrorsan Emil och systerdottern Amanda!!! Vi tog bussen in till staden... men fick stanna till för ett bussbyte och passade på att busa lite... och föreviga allt eftersom kameran, såklart, var med i högsta hugg!


 
 Väl inne ui stan blev det McDonalds och sedan gick vi runt och kollade lite i affärer... djuraffären, CD-affären (där det blev en Jay Smith-CD till mig och ett Michael Jacksson album till lillebror) och även leksaks butiken! Sen gick vi bort till biografen och köpte biljetter till filmen "MARMaDUKE" och så lite popcorn å snacks till det... filmen var jätte rolig och dom små (eller ja... Emil är väll stor i jämförelse men iaf) var jätte nöjda och det var jag med... hela poängen med dagen var ju att lilltjejen skulle få spendera en dag med fokus på henne då lillesyrran tagit upp all tid från alla dom senaste två månaderna!

Sen blev det buss hem... och då passade vi på att ta den här fina bilden... där dom står på varsin usida av plexiglaset på busskuren...!!! Så söta dom är mina änglar! :)
 När vi kom hem så skulle vi åka hem till syrran och dom (Amandas familj å hus) för att käka och umgås... Så det blev väll så, då fick jag mysa lite med min andra tjej också, lille Emilia, men sen, när det drog ihop sig för hemfärd... ja då fick Amanda följa med igen, för vi hade ju faktiskt lovat att hon skulle få sova över hos mig!

 Nu sitter jag här med datorn i knät i sängen och inser att jag inte hann skriva klart det här innan tolvslaget så alltså måste det ju vara "igår" som detta hände... Amanda sover så sött här bredvid mig, så jag ska väll också krypa till kojs... men först måste jag ta en sväng in på mailen och mina favorit bloggar!! :D

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar