onsdag 19 januari 2011

Rubrikhäfta

Förlåt den överdrivet dåliga rubriken... men jag kunde inte verkligen inte komma på någonting passande...!!!

Idag var jag med mamma på jobbet... vi åkte buss med ungarna, och hälsade på dom andra dagmammorna, sen efter maten så åkte jag och hämtade min lillebror och hans klasskomps (min kompis lillebror... vääääldigt frågvisa lillebror) från skolan!
Efter det blev det semlor till mellis... gött värre!! ;) =P

Nu sitter jag här, nyduschad, framför datorn... tänker, skriver, läser... och funderar på varför mina ögon svider hela tiden? =O känns som att jag är trött hela tiden, fast jag inte är det! Tur att jag ska till optikern imorgon, se om dom kommer på nåt... jag får ju gå runt med solglasögon hela dagarna... fast det inte är någon sol, känns lite mysko faktiskt!! =O
                                                          Kameralek i Nora

Bara för det bjuder jag på en bild från i somras, jag och Diana åkte iväg på en 2dagars Närke-trip (med buss) på min födelsedag förra året... då hade jag såklart med mig min kamera och vi tog massa bilder och lekte...!!

Kram M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar