lördag 15 januari 2011

Julgransplundring på USÖ

Idag blev jag väckt av min systerdotter, Amanda. Hon blev hit skjutsad imorse för att hon skulle följa med oss...
Vi åkte till universitets sjukhuset för att vara med på deras julgransplundring tillsammans med Myran, hennes mamma, syster och moster. Det var kul... massor med barn, dock(-barn)teater, dansuppvisning, dans runt gran... men det som gjorde det övervägande trevligt... TROLLKARL!!! Tusan han var fantastisk... och klurig!!!

                                                    Sommarbild på mig & Myran
Sen så fick Myran följa med mig hem, för hon ska få sova här inatt. Vi har nyss ätit mat, nu sitter jag här med Myran (som försöker äta upp eller bara få när kontakt med min dator...??) i knät medans päronen skjutsar hem Amandus. Nu ska vi kolla på... Desperate!!!


kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar