fredag 7 januari 2011

städning å myran!

Idag har jag städat min garderob... det tog -som vanligt när jag väl börjar- drygt tre timmar! Sen blev det ännu mer röjning i mitt nya (blivande) rum, nu är det tomt, bara att ta bort alla lister, tvätta väggarna och sen täcka golvet innan målningen kan sätta igång!! =D under eftermiddagen kom vårat underbara lilla kontaktbarn, Myran (okej, Amanda... som kallas för Myran)... halv febrig och gnällig och vill inte sova, nu ligger hon i sängen och klappar händerna!! Vi hoppas iaf att hon hinner somna tills jag ska lägga mig!

här är en av mina Nikon-lek bilder! På just lilla Myran...!! =D

Nyss kollat på Let´s Dance och bakat chokladbollar samtidigt! Jag måste säga att jag tycker att årets Let´s Dance verkar komma att bli bäst av alla... ser ut att bli hög standard, redan från början! Kul, och jag gillar lill-Weise (trodde ärligt ALDRIG att jag skulle ge honom så fruktansvärt mycket varken beröm eller uppmärksamhet) och sen så är jag ju svag för den där Tobias Karlsson, han är en fruktansvärt trevlig å härlig person!!! 
Bjuder på den bild jag tog när jag träffade just Tobias för ett par år sen...
Jag stog i en monter med min boxnings klubb på "Hallsbergs Mässan" och han var där och stog i en dans monter... när jag gick fram till honom för att få autograf å bild så såg han våra tröjor och vart extremt pratglad och frågvis, så vi stog där och pratade med honom och fick förklara om hur det kom sig att vi börjat med boxning, om vi var bra och så... i över en halvtimme!! Det var kul! :D

Kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar