torsdag 6 januari 2011

Idol...!

Dagen började med städning och rensning utav det rum som jag ska måla och flytta in i! Sen åkte vi till köpcentret, där befanns sig idag fyra av förra årets idol finalister... Andreas Weise (han som jag från början avskydde... men efter ett antal fredagar sa "kan du inte åka ut nu så att jag kan börja gilla dig" om, då jag tyckte -efter allt jag sagt om honom- att det gick emot mina principer att plötsligt ha honom i topp-listan!! Nu är han iaf en favorit! Kul att träffa honom), Daniel Norberg (så underbart härlig kille och vilken röst kapacitet), Linda Varg (en riktigt cool brud med en sjujäkla röst!) och Minnah Karlsson (inte direkt en av mina favoriter, visst har hon bra röst... men jag gillar henne inte)!! Efter låtarna så fick vi autografer och bilder... såklart, jag "kändis-freak" måste ju ha allas autograf och bilder tillsammans med mig... blev faktiskt förvånad på mig själv när jag inte ens bad om något av det när jag häromdagen träffade OCH pratade lite med självaste Let´s Dance jury medlemmen, Dermot Clemenger! (kanske berodde på att han hade alla sina barn med sig... vet inte!) aja, nu var det ju faktiskt inte honom det handlade om! ;) Som tur var just denna dag hade jag med mig kameran till Marieberg för jag skulle in och prata lite med teknik-snubbarna om den!! vart ju helt Perfa då :P
                                                        Jag och Daniel Norberg!!!

                                                      Jag och Andreas Weise!!
- haha, han ser ut som att någon precis tänt lampan i rummet och sagt "vakna nu är det foto-dags"... nej vad elakt, men hans ögon ser såna ut iaf, och han sa själv att han hade vart ute och gjort stan igår och att det var därför hans hår såg ut som det gjorde...!! Jag kan däremot säga att JAG hade morgonfrilla!! =P haha!

Som sagt, kändis-freak som jag är... han som "ledde" hela idol-grejen på marieberg var skämtsam och trevlig, Weise berättade för oss att han hade försökt sig på en karriär som skådespelare, och han berättade då att han varit med i flera Beck filmer som en av superpoliserna ;) så sa han "ha, nu kanske ni vill ha min autograf oxå?" så bara för det gick jag fram och fråga om hans autograf, gissa om han skratta... men skrev gjorde han iaf =D

Det var jätte kul att få träffa några av idolerna, speciellt Andreas, men jag blev arg då jag fick reda på att Olle var där igår... OLLE HEDBERG!!! Han var för utusan min favorit och jag MISSA karln!! Helvete... och även det faktum att JAY SMITH kommer IMORGON och då kan inte jag ta mig dit... ska försöka ändå, Jay är ju liksom Jay!!!

Ne, nu ska jag faktiskt laga mat åt mina bröder och systerdottern, hon går runt här som en salig ande och tjatar på mig! Starta lite musik (Jay... hihi, eller Magnus Carlsson, eller kanske idol skivan... hon får bestämma -fast jag håller för öronen NÄR hon säger Minnah)

Haré!! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar