torsdag 13 januari 2011

julgransplundring!

Idag hade vi julgransplundring med barnen... på mammas jobb alltså! Vi sjöng och dansa runt lilla granen, åt glass, hade godisfiske...!!! :P


Sen var vi ute och gick i kylan... jag beställde tid för synundersökning, hos optikern, för att jag har haft ständig huvudvärk i flera månader nu och ont i ögonen... och min ljuskänslighet har blivit värre... let´s hope they fuind some reason!!!

Sen så slog jag i min armbåge, min onda armbåge i elementet idag... det vart ett sår och sen vart den svullen och blå... ja, jag vet, noone have to say it, jag ÄR världens klantigaste, ich wieß!!!!

                                                         Fotograf; Jocke Swartz

Bjuder på en gammal bild idag, en bild som är tagen utav en kompis' kompis.... När vi var i Örebro och han hade med sin kamera... I like it!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar