fredag 14 januari 2011

upplevelsen & musik!

Idag... ja, igår blir det ju förresten eftersom klockan passerat midnatt... så var jag hemma hela morgonen och förmiddagen och spenderade den framför datorn och Desperate Housewives, sen kom Smulan, Myran och Natalie och hämtade mig, så åkte vi till USÖ för lite Myr-prover och sedan in till "Upplevelsen" med lilla Myris som inte alls var på sitt bästa humör... lite trött och hänig!!
                                                              Underbara Myran

Sen åkte jag hem, och bytte om, så åkte jag till syrran... vi tog en sväng in på pizzerian och käkade, sen åkte vi vidare till lilla Kumla där dom hade någon sorts musik tävling i bio-salongen... flera band som spelade och så fick publiken rösta fram vinnaren... Det allra bästa (det enda bra, av dom vi hörde) bandet var det band som spelade under rösträkningen, underhållningsbandet... alltså inte med i tävlingen... Dom var riktigt bra, och ännu bättre när man känner gitarristen å sångaren!! =P =D Vinnarna blev ett band bestående av fyra pojkar... som var mellan 9 och 12 år gamla!?!?!  Men dom var riktigt duktiga faktiskt, talangfulla för sin unga ålder!!!


Nu ska jag kolla mer Desperate och sen sova!!

Kram och God Natt

1 kommentar: