fredag 29 april 2011

Årets första ute-bad!

Var på PECS-kurs idag... fick se lite film visning å pratade en massa! Sen efter att jag varit med mamma å hjälpt henne en stund... käkat å lekt ute i solen med barnen så åkte jag till en kompis, vi satt å prata å jag myste med hennes nya lilla pluffs, Wilma, såååå söt, å busig!! =D

När vi kom hem sen så kom Myran... stoppade ner henne i vagnen så gick vi en promenad, till affären å handlade lite... Sen har jag ett tag nu pratat om att jag ska vara den första som badar utomhus i år... så nu slog vi slag i saken (oj, nu tror jag jag tappade orden?? äh, whatever!) så vi tog med lillebror, Emil å Myran å Emils kompis ner till sjön... Myran fick sitta i vagnen å titta på... men jag hoppade ner i sjön å tog ett dopp... kameran var med för att få det hela dokumenterat!! ;) haha! Efter mig så hoppade både mamma, Emil å Erik ner i vattnet... som inte alls var så kallt som jag förväntat mig, såklart det var kallt, men inte alls så iskallt som jag trodde det skulle vara... frös inte ett smack när vi gick hemåt igen...!!!

                     Skulle ha bytt objektiv iaf... men vart lite stressad för Myris skulle äta å sova straxt juh!

=D

Nu ska jag kolla in sista avsnittet av Brothers & Sisters sen är det sovdags... hoppas att Myran sover hela natten, trotts den eländiga hostan!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar