onsdag 13 april 2011

APTV

huvudvärken håller i sig... men det är bättre så länge jag är utomhus... men idag har det avrit rätt så kallt, alltså inte så skönt att stå ute och häcka!

Det blev en snabb sväng in på försäkringskassan efter dagis idag... men sen hem och laga mat. En skön kvälls promenad hanns också med innan det började på TVn. Nu när jag gick och la mig var jag bara tvungen att kolla in det avsnittet från Zillah och Tottes program "APTV" när världens bästaste Magnus Carlsson var med, det var ju ett tag sen, men jag missade det när det gick på TV och har sen inte hat tid eller glömt att kolla på't när jag suttit vid datorn. Men så nu äntligen hade jag det framme, så jag kollade på't, och tusan vad jag skrattade... han är för skön, den där Totte!! ;) =D =P


Nu ska jag sova, det är en dag imorgon också!
God Natt! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar