söndag 10 april 2011

fix och trix!

Vaknade ensam med en hund och en katt imorse...! Klockan fyra inatt ringde det på telefonen och jag fick klä på mig och gå ut med hundarna (jag hade inte somnat ordentligt ens då...) Så lämnade jag Ztutza och Mollie till deras mamma, sen gick jag och Teo hem till Telma och sov... syrran sov på annat håll så vi vart själva!

Det var bara att masa sig upp ur soffan, på med kläder och sen ut på morgon promenad... sen blev det frukost! När jag inte hade något att göra bädda jag ner soffan, sopade golvet i hela lägenheten, sen diskade jag, sen började jag göra rent spisen... och när jag väll börjar måste det avslutas... jag kan säga så mycket som att spisen var VIT när jag äntligen slappnade av och tog med Teo ut på en promenad i solen...!!!
Sen hämtade jag Ellie och vi käkade tillsammans innan det blev dags för innebandy!

Igår så kollade vi på film och Tv och bara myste jag, Ztutza, Mollie, Teo och Telma! Mys på hög nivå!! ;)

och idag när jag höll på å grejade så hörde jag hur Teo och Telma började busa... som dom alltid gör... jag hämtade tyst min kamera och sen smög jag in till dom, och för första gången så fortsatte dom busa trotts att dom reagerade på blixten och emellanåt kollade på mig med undrande blickar... men det blev en del bilder iaf...!!Så söta när dom busar sådär, och vad kul dom har!!!



 Söööta!! 

Nu ska jag sova! God Natt! Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar