söndag 1 maj 2011

marknad!

Igår så var vi å kollade på motorcyklar med Myran =D sen så kom syrran å tjejerna för att låna våran dusch, och då bara råkade det komma sig att jag följde med dom hem sen... =O Det var sent så vi kollade bara på fyrverkerierna som var i luften precis när vi kom hem, sen kollade vi på en film och myste innan läggdags...

Det var kanske inte så kul att gå på toa... tur att det var mörkt å att alla inte var hemma! Dom håller ju på å bygger om och har rivit typ toa och hall... flyttat ytterdörren å satt på gaveln, så var dom ju tvungna att ha en toalett iaf... så den sitter... ja, om man sätter sig på toan så kan man nå å öppna ytterdörren ifall det ringer på iaf, och så kan man sparka lite på den som kommer nerför trappan på övervångingen och sen om man sträcker fram handen lite då kan man vinka till dom i köket också... inte nåt draperi eller någotning...

                                 Så där fick man sitta bland skor och ytterkläder, om man behövde!

Idag var det godegårds marknad... vi åkte dit, mötte på mamma, pappa, Emil å Myran där... så vi gick tillsammans allihopa, jag fick ha Emilia i bärselet =D. Sen åkte vi hem till oss och dom till sig. Vi åkte till innebandyn jag, pappa å Robert efter att vi lämnat hem mamma, Emil å Myran!
Det var kul å spela igen... jag var lite ur form, mesta dels för att jag var trött i benen, sen hade jag fel skor, fel kortbrallor och sen så gör jag allmänt allting sämre när det är någon som jag känner lite sådär halvt som är med på nåt som är "mitt" liksom för första gången... och jag hade ju fått med Daniel dit idag... för att vi var så några, Det behövs fler folk!! Men mot slutet när alla började bli trötta (det är ju då vi spelar bäst, det är då saker och ting händer) då kom jag igång igen... och blev en mosad hög på golvet och in i väggar....!! Kul =D

Sen så kom Smulan, Åke å Nasse och skulle hämta Myran, men dom fick stanna på middag... det vankades grillat! Sen blev det marängtårta och Yatzy innan dom var tvungna att åka hem å lägga lilltösen!!



Nu är det läggdags här! God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar