torsdag 7 april 2011

snacka om dator-uppehål!!

Jag har faktiskt knappt ens startat datorn på flera dagar nu, vilket är anledningen till att jag inte skrivit någonting!

Finns väll egentligen aldrig speciellt mycket att skriva, så det känns mest överflödigt att uppdatera VARJE dag! Men den här veckan har det varit full rulle känns det som, även fast det inte har hänt nåt speciellt. Igår var jag på Marieberg med en kompis... hittade ett par gröna converse skor, dom fyndade jag på två röda! såklart, dom var ju GRÖNA! ;) haha!!!
Fast mina är inte All Stars


Idag efter dagis så var jag faktiskt på marieberg igen, den här gången tillsammans med syrran! Idag hittade jag dock ingenting skojsigt att införskaffa mig! Men det blev iaf lite Bobbi's hårgelé då jag använt slut på lillebrorsans, plus att jag behövde mer för att kunna fixa frillan till konserten imorgon!! ;)

Nu är det sov dags här för mig, ska upp kl 5 imorgon!! Hej å hå!!

God Natt & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar