tisdag 26 april 2011

barfota utan strumpor och skor...!

Nu är det sommar. Nu är det sol. Nu gäller kortbyxor och solbrillor. Skorna är dumpade... eller ja, flipp floppsen är med in case of... Men för det mesta är jag bar om fötterna när jag är ute och trallar! Skjuttsingen vad skönt det är!!

Efter dagis idag så åkte jag å lämnade in en lapp på Arbetsförmedlingen och sen stannade jag kvar i Hallsberg, träffade Daniel och gick en promenad och bara snackade... fick se mig omkring i det lilla Hallsberg som jag aldrig sett förut ;) haha! Sen blev det en buss tur hem... fan vad dyrt det är att ha växt upp!!

Det blev en låång skön dusch när jag kom hem, för att jag hade rätt svarta fötter efter drygt en timmes promenerande utan skor! Tusan vad det är skönt... snart är fötterna härdade och då jäklars kan jag lova att dom är dumpade för i princip resten av sommaren (skorna alltså, inte fötterna -nog för att jag gärna skulle dumpa dom om jag kunde utan att bli påverkad) ;) haha!!

      Nu har jag lagt in bilderna från helgen å allt i datorn... men orkar inte kolla igenom alla idag!


Igår fick jag inneboende! Syrran å dom ska bygga ut så pappa var hos dom och rev hela dagen igår, jag körde dit honom och släpkärran =D å Syrran, hunden och tjejerna var här hela dagen. Det blev en sväng till Marieberg, sen grilla vi grillspätt till lunch! Sen så fick jag vara barnvakt åt lilla Emilia när storasyster skulle rida! Dom hade fortfarande inte fått tillbaka något vatten när det började närma sig kvällning så det bestämdes att dom skulle sova hos oss... så jag hade en 5åring i min säng, en 6-månaders i spjälsängen bredvid min säng, en syster på madrasser bredvid spjälsängen i mitt rum och en snarkande hund på soffan... det var rätt fullpackat i mitt rum igår kväll/natt... så räkna med att det är tomt och trist här idag när jag är ensam!!

Kram å God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar