måndag 18 april 2011

trött...

Just nu är jag trött så kom därför inte på någon roligare rubrik... det fick helt enkelt bli så här! ;)

Jag gick upp lite senare än vanligt idag eftersom mamma å bröderna är lediga den här veckan, så jag behövde inte åka tidigare... gjorde ordning mig och käka frulle i lugn å ro, hade räknat ut när jag skulle åka för att ha marginal... gick ut, lagom... och Bil helvetet startade inte... nehe, what to do liksom?? Pappa i Stockholm å  hans bil på hans jobb... men till slut startade bilen och den gick felfritt till dagis, jag blev tio minuter försenad!

Det var en lugn dag på dagis idag, bara 9 barn som mest, och det var typ precis över lunch å straxt innan å efter. Vi vhar varit ute i princip hela dagen då solen har lyst så skönt med sin härliga värme!!

När jag slutat hämtade jag Emil å mamma i Hallsberg, så åkte vi till Kumlahallen... badade, så badade Emil och jag själva i typ en timme eller nåt, medans mamma va på massage. Sen åkte vi hem... fixade lite å käkade mat... Nu är det sovdags!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar