fredag 15 april 2011

Bowling å Grillat!

Det var en lugn dag på dagis idag... kändes som att jag mest satt och pusslade, fast vi hann ju med både påsk-kort och bus!

När jag kom hem så fick jag köra grejer till lillebror som skulle sova hos en kompis. Sen så åkte vi till morbror och hans sambo... vi grillade och käkade (kusinerna var inte hemma, så det var fyra päron och jag bara!) Sen så åkte vi ner till det berömda Nytorget för lite bowling... pappa och Jussi på en bana, och jag, mamma och Karin på den andra!! Både jag och pappa vann på respektive bana... men om man räknar ihop på samma serie, och allihopa så vann (trotts att det går emot principer att skriva det out loud) pappa!.



Sen så åkte vi tillbaka hem till dom, mellan kusinen var då hemma också =D Vi lyssna på musik... jag somnade -hård vecka med huvudvärk, ungar, tidiga morgnar...-, när jag vaknat så pratade vi en massa, om livet och allt möjligt!! Trevligt! Vi åkte inte hemåt förns urunt 2-tiden å natten!!! Jisses!


Nu är det dags att sova, för halv åtta imorgon bitti kommer Myran!

Kram och God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar