måndag 4 april 2011

Blev firad på dagis..

Blev firad på dagis idag! Dom stallde sig upp och sjöng för mig, i efterskott, och så fick jag present också! Ett fint armband.... =D

                                                              Tack så mycket!!

Annars var det rätt som vanligt... solen sken till och från, men det var relativt varmt hela dagen!!

När vi kom hem så gick jag, mamma och bröderna en promenad till affären, det blev en varsin glass på hemvägen... skönt när jag kan äta glass ute utan att mamma klagar att det är för kallt ;) Äntligen vår!! haha ;)

Igår var det ju förresten innebandy igen... Det är så roligt när man lyckas mosa in vissa personer, sno bollen från dom OCH göra mål!! Extra roligt när det händer just mot vissa specifika personer! Fruktansvärt kul!
Jag blev in tryckt i mattan igår, så brände min armbåge... men det fick han igen sen... så det var lungt!! Det kändes som en fight mellan oss igår... för han var på mig precis hela tiden... mattan, bänkarna, golvet, väggen över målet... precis hela tiden... och jag är inte sen att ge tillbaka (när jag får till'ett ;) haha)!! Men som sagt... det är ju det jag tycker är det roliga!!

Dessutom, jag ahr ju börjat sova med den där armbågs skenan igen... och har hydrokortison salva... armbågen har börjat kännas LIITE bättre... kanske finns hopp om Boxning snart igen?? :O Jippi isåfall!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar