söndag 24 april 2011

Grillning!

Lång promenad med alla hundarna i solen!!! =D Sen var det segt... eller, jag var seg...! Vi skjutsa hem hundarna och så spelade vi innebandy, var bara 6pers... och, something isn´t right med mitt finger... förra veckan så fick jag två slag på samma ställe p fingret å det blev helt lått å svullet så jag kunde inte böja utan att det gjorde piss ont, har haft tejpat i princip hela veckan och det kändes bättre... hade bara ont när jag höll fingret böjt längre, å så var det ju fortfarande lite smått blått! Sen spelade vi innebandy och jag tror jag fick ett slag eller en boll på fingret och det blev knall blått å svullna upp direkt... sen hade jag dö ont hela tiden, var tvungen att tejpa igen, så tejpade ihop ringfingret med långfingret och det blev lite bättre iaf... så pass att jag kunde spela, men jag kan fortfarande inte böja´t utan att det gör piss ont!! :S


Hur som haver... på eftermiddagen åkte vi hem till Myran å  hennes familj... vi grilalde och hade en trevlig eftermiddag/kväll hos dom!!!

Nu är här sängdags, men först tänkte jag bjuda på en musikvideo... den som jag filmade, som syrran gjorde till Smulan (Myrans mamma) när hon fyllde 30...
                        
Så här kommer den:

God Natt!!
Kram// M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar