onsdag 27 april 2011

oordning och oreda...

Man ska inte vara en i mängden...! haha! Så här såg det iut i minneslunden på påskafton! När vi kom och satte blommor till morfar så var det BARA gula blommor, precis överallt... så vi leta fram en vas å satte i våra rosa tulpaner!! =D 
 
Som sagt, man får inte vara en i mängden ;)

Så, nu börjar vi med dagen... jisses, dagis... vilket liv det var, kul men livat! Jag lekte... fick vara både tjuv och julgran och jag vet inte allt idag när vi var ute, sprang och rulla i både sand och gräs... så jag var riktigt snygg om kläderna när jag kom hem ;) haha!!

Väl hemma blev det back to painting! Nu är det klart med den gröna färgen så det var bara att sätta igång med den svarta fond väggs-färgen! =D När det var färdig målat tog jag en bild i hörnet där färgerna byts... så ni får ett litet smakprov på färgerna i nya rummet...

Tre väggar / En vägg =D

Snyggt va?? haha!! Det kommer bli iaf!

Oordning och oreda... det är det i min dator nu känns det som... ingen som helst kontroll över alla mina hundratusen bilder...!! Förut hade jag alla bilder kontrollerat instoppade i olika mappar som låg i olika mappar för att ha koll på vart bilder i fråga fanns när någon eller jag själv ville åt dom!! Nu... nu ligger dom huller om buller... utan någon som helst kontroll... när det blir för mycket "ute" så gör jag bara en mappa där jag stoppar in alla i, helt random! så har typ fjorton olika mappar som heter typ "övrigt", "blandat", "Yay".... allt möjligt sånt... som sagt, ingen som helt kontroll!!! :S Måste ta tag i skiten någon dag... det här går ju inte!!

Nu är det snart Grey´s Anatomy här på TV:n... får inte missas!! Sen ska jag se om dom har lagt upp nya avsnittet av "Brothers & Sisters" på Sidereel isåfall blir det utan tvekan det innan sängdags... annars får det bli några avsnitt utav "Desperate Housewives"!!!

Kram/ M :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar