tisdag 12 april 2011

sprängande huvudvärk i 2 dagar!

Jag har haft dunder huvudvärk i två dagar nu!! Igår var vi ute, på dagis, hela dagen! Fram mot eftermiddagen började huvudet att bulta som tusan... när jag kom hem hade jag sjukt ont i skallen... så ont att jag nästan mådde illa... men då var det möte med soc så hela myr-familjen kom hem till oss för att prata med soc-kvinnan, om året med Myris! Jag satt och halv slumra vid bordet emellanåt... Så fort dom åkte så gick jag in till soffan och TV:n... två sekunder senare sov jag... sen vaknade jag och åt mat, tog en alvedon sen gick jag och la mig... 19.30... Har väll ALDRIG somnat så tidigt... men, jag vaknade inte förns klockan var 03.03... och då frö jag som en idiot, lyckades somna om på bara några minuter... halv sex imorse kom mamma och väckte mig, då hade min klocka ringt så hårt att den ramlat ner i sängen och nu låg i mina fötter och mobil alarmet hade ringt minst fyra gånger och spelat dom högsta tonerna jag har... Nomy, Volbeat, Danko Jones... ja, inet ahde jag hört ett smack, inte reagerat för fem öre...! Jag mådde bra när jag vaknade, bara trött, så åkte till dagis... straxt efter frukost kom dum huvudvärken tillbaka... och smarta jag hade ingen alvedon med mig... Det blev bättre när vi var ute (med mössa idag... för jag tror att jag fick någon släng av solsting eller nåt i den heta solen igår...)... vi var ute i princip hela dagen idag med så det har varit rätt så lugnt med skallen, men har varit sviin trött och så fort jag inte har nåt annat att koncentrera mig på så börjar det bulta...! Det är liksom ingen vanlig huvudvärk... utan det känns annorlunda, kan inte ens förklara...!!

Får bli en alvedon kur innan sängdags idag också... men att komma i säng till halv åtta blir det inget med idag - och det är redan försent ser jag nu-!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar