torsdag 14 april 2011

dum dator...

Min dator har blivit dum igen! Den är jääääätte seg... och arbetar i hundra femtio år innan sidan laddas upp, suck och stön, vad irriterad jag blir på'n!!!

Aja, strunt samma... ikväll åkte päronen på trav så då var vi ensamma hemma... jag diska, hjälpte lillebror med läxan och så sökte jag jobb och försökte skriva CV igen, men datorn ville som sagt inte detsamma som jag ville, så det blev inget med det...!! Får försöka igen någon annan dag när den kanske är på bättre humör!

Faktiskt så har huvudvärken lugnat ner sig en hel del nu "peppar peppar ta i trä", har inte känt av den så mycket idag. Bara i vissa situationer... men allt beror på hur luften och lukten är runt omkring... mår mycket bättre när jag är utomhus...!! =D

Nu är alla hemma igen, jag ska'la sätta stödskenan på armbågen och krypa ner under täcket i min kalla säng... till tonerna av... hmm, ja, det får vi se... brukar ju alltid vara Ola eller Magnus carlsson, nu dom senaste dagarna har det dock varit Bruno Mars samt The Moniker... men, jag är inte säker på vad det blir ikväll... troligtvis en gammal CD med Anders Johansson, bara för att det är lugn fin musik och för att mina BRA skivor ligger i bilen... tror jag, iaf en!! Hur som haver... God Natt!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar