lördag 23 april 2011

Video!

Nej det vart så sent så jag orkar inte lägga in bilderna i datorn inatt...!


Däremot har jag lagt in en video! Jag fick en musikvideo och en låt utav världens bästa, Cherry chicks... Dom hade skrivit låten för att jag fyllde 20 å gjort en video till... men det hade tagit lite tid så fick veta å se't första gången i torsdags på förfesten innan ishallen, fruktansvärt bra... =D Så nu kommer den här... =D

                                      

                                         Fy tusan vad kul, jag höll på att skratta ihjäl mig!!

Jag har fått tre låtar.... När jag fyllde 15 så skrev Ellie en text till mig -då var det The Offsprings "Why Don´t You Get a Job" som var melodin- när jag fyllde 18 så skrev Ellie & Johanna en text till mig och då var det Nick Borgens "We Are All The Winners" som var melodin... och sen nu den här där Arja Sarjonmas "Högt Över Havet" fick vara melodi, nu hade dom ju dessutom avancerat upp det hela och gjort en video till... fan vad kul alltså!! TACK!!!


För att nu lämna video och musik branschen för en stund ;)
Vad gäller Påsken.... Pernilla och tjejerna kom, vi åkte till mromor och en gamma bekant å påska... och då passade Amandus på att påska runt i deras trapphus, jag följde med som stöd, med Emilia i bärselet på magen! Sååå söta!!

Nu har jag nyligen skjutsat iväg E & J, är hundvakt åt Mollie, Ztutza & Teo... för en gångs skull hemma hos MIG! Så dom ligger alla tre här i min säng och värmer upp och myser!! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar