söndag 17 april 2011

mys med mina tjejer!

Igår så kom Myran... så det vart lite mys med henne på förmiddagen. Vi åkte till Marieberg å kollade lite!
Jag pratade med syrran i telefon innan vi åkte, å då sa jag att jag ville träffa dom för jag sakna mina tjejer, så när vi kom hem från M-berg så kom hon å hämta mig... för Putte skulle jobba så hon skulle ändå va själv med dom!! Det blev massa mys... Emilia låg hos mig heeeela kävllen, hon somnade tillochmed hos mig, för natten! Men jisses vad den ungen svettas när hon sover i famnen! :O

Efter att vi hade ätit, när jag kom dit, så gick vi en promenad, lång promenad. Jag bar Emilia i bärselet på magen och Amanda var så duktig och gick hela vägen utan att säga någonting. Gismo var med, såklart... och så fick vi tungsläp... Wilma bestämde sig för att hon minsann också ville följa med, TILLS vi fick möte av ett par barn, då skulle hon springa åt andra hållet, meen, se dte fick hon inte för vi hade redan passerat stora vägen, så det var bara att sätta koppel på'na, så fick vi bära henne, för katten ville ju absolut INTE gå i koppel... Så, vi fick en katt på släptåg, på en 1½timmes promenad i kvällsvärmen! Det var skönt trotts extra vikten ;) haha!!

Imorse blev jag väckt utav min bebis, då hade hon hamnat hos mig... och hon bara ler sötnosen! Vi åkte hem till mamma och pappa relativt tidigt och tog med mamma och Myran på en lång promenad... den här gången slapp vi katten ;) haha. Jag hade Emilia i bärselet igen, körde Myran i vagnen och emellan åt höll Amanda i handen eller höll Gismos koppel...!!!

                                                            Promenad i vårsolen!

Sen blev det innebandy för oss, sviin kul! som vanligt! Idag var vi rätt många!
Efter det så följde Ellie och Teo med oss hem, vi käkade Tacos, sen blev det Yatzy spelande! Jag vann en gång, sen kom jag 2a och sen 3a... haha!! :D

Nu är'e sovdags!!
God Natt
Kram/M :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar