torsdag 28 april 2011

Bull Shit!

haha... efter dagis idag så åkte jag, pappa och syrran till Marieberg... medans syrran var runt och kolla lite så gick jag och pappa till vårat "stammis-ställe" - EXPERT - å kollade lite... vi började snacka med den ena av försäljarna, han stog och pratade om en kamera som han hade... jag ser i ögonvrån hur den andre (som står vid disken, bakom ryggen på han vi snackar med) fifflar med lite papper, sen håller han upp ett papper... jag kollar upp och på baksidan va pappret han visar så har han skrivit...


och så pekade han på den andra killen och nickade...!!! hahaha... jag höll på att dö!! Det är kul när man i princip lär känna dom, alla som jobbar där vet vem jag är nu...!! Jag har väll varit där inne sammanlagt typ, minst 20 gånger... pga inlämning av mobil telefoner!! 
Nu är det sov dags!!!
God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar