torsdag 30 juni 2011

Badat med mina tjejer idag!

Vi åkte till Åmme idag. Badade med syrran och tjejerna! =D Amanda och jag simmade och busade... herrejisses. Ungen har ju gått på ridskola nu, så hon hoppa upp på ryggen på mig så fick jag springa runt på alla fyra i vattnet (det är himla långgrunt där) medans hon satt "trava", "sväng snett igenom" och allt vad det var för kommandon... haha, höll på att drunkna ett antal gånger, Jag var helt slut och skrapade knän när hon väll ledde upp sin häst till "stallet" igen, det var handdukarna där lillersyrran, mormor och mamma satt (hennes alltså)!

Å Milia var såå söt.... hon höll i mina händer och gick ut i vattnet, rakt ut, utan problem! Hon följde efter sin storasyster och ville ut till henne där hon låg och plaskade! åå... lilla skitungen, hon är ju sååå liten, ser alldeles för liten ut för att knalla runt sådär redan, hon ÄR alldeles för liten. Min bebis (nu får hennes pappa spader på mig, för han tycker inte att det är MIN bebis -men det tycker jag!! haha =P)!! Idag stog hon upp också, själv -det har hon visserligen gjort förut- men idag släppte hon själv! Hon tog emot mot mitt ben och stallde sig upp och sen bara släppte hon självmant och bara stog där helt själv... jätte länge =D

Jag tänkte lägga upp en bild -har hållt på å redigerat en massa bilder och stuff ikväll- men jag försöker skicka lite midsommar bilder till föräldrarna till barnen som vi träffade där (mammas fd. dagbarn) så min dator vill inte ladda upp bilder här samtidigt som den gör't på mailen! :S aja, jag orkar inte sitta och vänta på att det ska bli klart, måste gå och sova... jobba imorgon! Så bild blir det imorr'n istället!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar