onsdag 15 juni 2011

met my favorite shrink today...

Det var Mattias alltså!

Först så var det skolavslutning, lillebror slutade 5an (och nu för tiden är det "nya 6an"... det året då dom byter skola, alltså lite speciellt!!) Efter sånger och det i kyrkan så blev det lite tårtkalas med klassen med respektive familjer å lärarna i gröngräset utanför!! =D vi sprang å fotade Nasse som slutade lekis tillsammans också =D
Sååå söta dom är =D


Det blev såklart Flower fotografering...

Efter avslutningen åkte jag till Örebro med Jessica... Dags att träffa Mattias, The one and only, the so called SHRINK ;) haha. Minst åtta månader sen sist... läääänge! 

Vi satt å snacka en stund på en parkbänk (och han var på min sida -haha- vad gällde att vara "pinsam" som vissa kallar det... dvs. jag gick barfota och satt å sa hej till alla som gick förbi... när jag hade tråkigt! =P) nerå... ehm, Efter ett tag så gick vi bort till ett cafe eller nåt å tog en fika... där satt vi i typ två timmar eller nåt, det var tyst (förutom att jag pratar hela tiden ;) ) men ändå skönt! Mysigt!
Såklart hade jag med min kamera HELA dagen så det blev en hel del bilder... drygt 300 under hela dagen!

 Jag flummar runt...

 Bästaste!

Jag som är nörd på att fota händer, helt galen. Moln och händer är det bästa jag vet att fota... så idag passade jag på att testa en ny sak... fota båda i samma bild. Resultatet? Tja... jag tycker dte blev relatuivt bra, men hade jag stått på andra sidan om M så hade jag haft kameran på rätt sida å då hade det blivit bättre... :P

Fint?? Me like iaf! =D


Ja, Tack för idag Mattias!! Riktigt kul att träffa dig igen =D 


När jag kom hem så var Ellie och Teo hos oss... så det blev en del bilder på den lillle fyrbente saken också...

Är han blyg?? Ha, nerå, han bara torkar sig om nosen!

Emil höll på å kastade vattenballonger också... över sig själv, så det blev lite fotografering på det också =P
SPLASH!!

Det var allt som hänt idag tror jag... Skolavslutning - Mattias - Teo - Vattenballonger. Ja....!

Eller nej, förresten... jag hittade ju äntligen mitt efterlängtade album idag... Bruno Mars!! Åhhh vad jag tycker han är bra!! underbar!! Bara för att jag äntligen hittade skivan så delar jag med mig utav videon till låten jag just nu lyssnar på...!! =P

Här är "The Lazy Song" med Bruno Mars!!
=D

Nu äré God Natt!!! =D Sovdags här!! =P

Bjuder på två hand-bilder innan: 



Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar