tisdag 7 juni 2011

Barnvakt!

I söndags jobbade jag hela dagen... vi hade iaf fem ungar då, så det var lite mer fart på det hela!! Tusan alltså vilka sköna komentarer ungar slänger ur sig! =D

När jag kom hem så kom syrran och dom och hämtade mig så fick jag sova hos dom... för igår så var jag barnvakt åt bebis Emilia när storsyster var och lekte hos en kompis och päronen ute och grjeade i trädgården och åkte iväg och handlade. Mys! Så följde jag med och såg till lillen även när Amandus skulle rida =D  och så fick jag sova över en natt till... så idag har vi kört Zumba på kinect.... fy tusan vad det var jobbigt... speciellt i den här äckligt kvava värmen som varit idag!! Men kul =D

Nu sitter jag iaf hemma... själv. Vid datorn... men vad nu, mullrar det ute?? =O Jag drog ur sladden för säkerhets skull, tur att jag har laptop ;) kan gå ett tag utan sladd...!!

Aja, då sätter vi väll punkt för det här inlägget så jag hinner kolla lite annat innan duschen kallar. Och dessutom, spaa lite på batteriet, just in case... det skulle fortsätta åska ikväll!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar