söndag 26 juni 2011

Grattis Magnus & Trevlig Midsommar...

Ja... jag satt ju på en camping, utan dator och utan internet.... eller ja, jag tänkte ju vara smart så jag tog med min mobil med internet... det var bara det att när jag satt där i förtältet i Karlsborg och regnet öste ner utanför så kom jag att tänka på... "Vad sjuttsingen är det för pin kod på den här mobilen då??" =O öhhh... hade inte den blekaste, och det var ju ingen jag kunde ringa och be dom kolla vad det var heller... så, det fick bli internet fritt vare sig jag ville´t eller ej!!

Så först och främst ska jag säga... GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, I EFTERSKOTT!!! Till Världens bästa Magnus Carlsson som fyllde år på midsommar afton!!
 

Ja, så jag önskar glad midsommar i efterskott, hoppas att ni hade det bra!! =d Vi hade regn och blåst men uppehåll under tiden vi dansade runt stången och när det var dans på scenen på kvällen!! Jag å Nasse sprang runt på campingen och bara kollade, lekte i lekparken. Så träffa vi mammas gamla dagbarn å busade med dom och en massa!! =D

Jag vaknade mot all förmodan först av alla på fredagen, så då drog jag bara på träningskläder, satte i MP3n och så sprang jag... bort till fästningen å kollade och tillbaka, det tog ett tag, tusan va skönt det var!! =D

I lördags så kom syrran och tjejerna och hämtade mig för jag skulle vara barnvakt på kvällen!
När vi kom hem till dom så blev det lite Zumba på kinect och så... sen så skjutsade vi ner Päronen (Manda å Milias alltså) till folkets hus där det var lite Midsommardags party! "När katterna är borta dansar råttorna på bordet" eller hur är det man säger?? aa, iaf, vi dansade inte på borden, men hujeda mig... vi åkte till AFRIKA istället! ... men det är en historia i sig så den tar vi i ett eget inlägg istället!! =P

När Emilia hade somnat så spelade jag å Amanda Zoo Panic... vi var ju tvungna att lämna tillbaka alla djuren i rätt burar!! och sen så myste vi i fotöljen till inte en utan TVÅ god natt sagor, innan det var dags för sängen för henne! När båda tjejerna sov så passade jag på att starta en film...! Sigge (haha... Emilia) vaknade en gång så jag fick gå upp å mysa lite till med henne men sen somnade hon om på två röda och sov så gött...!! Det blev sängen för mig med nästan direkt när päronen kom hem!!!

Idag har det varit lugnt, jag skulle gå upp med Milia när hon vaknade men så fick jag sova längre iaf, haha! slöfock jag är!! =P Vi kollade på New Moon, käka pizza och myste med en promenad genom Afrikas safari (vi var ju tvungna att visa mamma alla fina djuren)!! =D Sen skjutsade dom hem mig, resten av familjen hade redan kommit hem med husvagnen!!!

Så, nu ska jag fixa bilder och berätta om våran Afrika resa...!! haha!!

See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar