torsdag 2 juni 2011

Snygga Pappor Weekend på IKEA??

Vi var på Ikea och Marieberg en sväng idag... jag vet inte vad det var, men jag har nog aldrig sett så mycket riktigt heta guys inne på ett köpcenter samtidigt, någon gång... dom var ju precis överallt och hälften av dom körandes på en barnvagn eller med ett barn i famnen eller i bärsele på magen...! Galet! Speciellt inne på IKEA... så, det var väll någon "snygga pappor weekend" där inne idag... haha!!

På tal om snygga pappor, här har vi en 
(han var däremot inte inne på varken Marieberg eller IKEA, tyvärr!!)

 Hunken visar upp sina muskler

 Vilken blick, me like!

Den hunkiga pappan heter såklart Paul William Walker IV. (Född 1973).
Skådespelaren som är huvudperson i fyra av mina fem mina favoritfilmer, "Fast and The Furious", 
är pappa till dottern Meadow Rain (född 1999).
Han medverkar i många filmer utöver streetrace filmerna... bla. "Eight Below" &  "Into The Blue"

 Paul mitt i en bilfärd, ur "2Fast and 2Furious"


Efter vi grillat och käkat så åkte vi till morbror och hans familj och var där ett tag... Han spelade en låt för mig, som jag hört å gillat men aldrig vetat vad den heter eller vem som sjunger, well, now I know...!!

Hoffmaestro

"Highway Man"

På tal om annat så har jag blivit förkyld igen och min armbåge är back in square one!! :@ bläääää!!!

God Natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar