tisdag 28 juni 2011

Bååååååt

Ja, idag funkade båten!!! Den nya båten som har trasslat så det heter duga sen vi köpte´n, idag när vi skulle ut på en provtur så funkade den... den tog oss ända ut till Vännerviken där vi lagade mat å käkade, badade å jag och lillebror busade i vattnet i flera timmar, sen så kom vi ända tillbaka till hamnen, utan några problem!!

Solen låg varm och skinande på hela dagen... nu har jag bränt pannan, låren och överarmarna... ja, säga vad man vill, men jag får väll kanske skylla mig själv om sitter allra längst fram på båten, där solen kommer åt som bäst under tiden vi färdas.... aja, det är skönt då iaf, blåser å fläktar och man blir värsta sjukt inspirerad till att spela in en musik video bara sådär, på studs!! Galet!! Idag vart det Bruno Mars.... jag bara plöjde igenom hans album, om och om och om igen i MP3n... och kände för att spela in videos till hans låtar "Marry You" och "The Lazy song".... nu gjorde jag såklart inte det, men det hade vart coolt, värsta vädret, och jag hade inte ens med mig min kamera :O och inte pappa heller....!! =O :S

Idag varé premiär för Allsång på Skansen.... nej, men för programmets nya programledare, Mååååns Zelmerlöw!! =D Jag har vart skeptisk, trotts att jag alltuid gillat Måns och ALLT han gjort, och varit helt säker på att han skulle fixa även det här galant (vilket han såklart gjorde) men har tyckt att... det ska vara Lundin, annars blir det inte rätt....!! Jag måste säga att efter att ha sett premiär programmet... Just give me more!! Sommaren med Måns på skansen kommer att bli galant, Just keep going, kid!! =D  Älskar den där Webb-Anton från Skansen, han gav mig väldigt mycket Björn Gustavsson- feeling. =P

Nu håller jag på att svettas ihjäl här hemma... Vad fan ska man ha på sig för någonting för att inte smälta samman?!?

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar